A. Kleon man jau šiek tiek pažįstamas. Mažos, kvadratinės ir gausiai iliustruotos knygutės „Vok kaip menininkas“ autorius. Knygų turinys susiejantis, tačiau skirtingas. Kūrinyje „Parodyk, ką sukūrei“ autorius pasakoja apie tai, kodėl įvairaus tipo menininkai turėtų užmegzti ryšį su savo auditorija ir dalinasi principais, kaip tai padaryti būtų efektyviausia. Ši knyga papildo neseniai skaityta P. Flynn knygą „Superfans“.

Taigi, ką siūlo A. Kleon? Pasidalinsiu keliais man labiausiai patikusiais principais.

Kasdien pasidalink kokia nors darbo smulkmena. Tai tikriausiai labai artima socialiniams tinklams. Jei kasdien duodame po trupinėli savo gyvenimo, jus sekančiai auditorijai atrodo, kad jie dalyvauja jūsų kūrybos procese.

Įrenk savo kunskamerą. Rodyk savo darbus, jų eigą. Dalinkis kūrybine kelione. Sėkmingais ir nesėkmingais momentais.

Pasakok geras istorijas. Tikrai esame girdėję posakį „mano darbai kalba patys už save“, bet taip nėra. Reikia juos prakalbinti. Kartais istorija už kūrinio gali būti net stipresnė nei pats kūrinys. Pati istorija gali parduoti.

Mokyk to, ką žinai. Tuomet kiekvienam kūrėjui tada kyla klausimas, juk atidavęs savo žinias, galiu tikėtis kad mane aplenks? Ne. Niekas niekada nebus kaip jūs. Jūs turite unikalų patirčių ir patirties bagažą. Jūsų mintys ir koncepcijos lieka su jumis.

Išmok atlaikyti smūgį. Kiekvienas, net ir sėkmingiausias mainininkas sulaukiau neigiamų, įžeidžiančių ir menkinančių komentarų. Jei norime augti, būti žinomi, turime augintis storesnę odą.

Ir tai tik keletas patarimų, kuriais išsamiai dalinasi A. Kleon ir kviečia būti atviresniems ir pasinaudoti interneto amžiaus teikiamais privalumais menininkams.