Man atrodo, kad atradau bombinę knygą apie vartotojo elgseną tiems, kurie iki šiol veikė pagal intuiciją, o ne patikrintas rinkodaros schemas. Pasitelkiant psichologijos ypatybes ir sujungus jas su rinkodaros galimybėmis, pavyksta daryti reikšmingą įtaką žmonių pasirinkimams.

Vartotojo elgsena – tai atskiras mokslas, kuris, panašu, man tampa vis įdomesnis. Galima sakyti, kad toks mokslas leidžia manipuliuoti žmonėmis, ir tai būtų tiesa. Bandome pergudrauti patys save.

Tampa aišku, kad daugiau parduoda tie, kurie remiasi vartotojų elgsena, testuoja savo svetaines, vizualus. Todėl, kaip tekstų kūrėjai, ši knyga man tapo lobynu, nes mano mintyse dažnai kyla šie klausimai:

  • Kaip sukelti susidomėjimą?
  • Kokie komunikacijos būdai didina lojalumą ir įsitraukimą?
  • Lengvi būdai padidinti pardavimo pajamas.

N. Harhut knyga „Using Behavioral Science in Marketing“ yra „sukramtytos“, veiksmingos ir plačiai naudojamos vartotojų elgsenos taktikos, kurias lengvai pritaikysi savo komunikacijoje. Čia aiškiai ir struktūruotai pateikiamos rinkodaros taktikos, o kiekvieno skyriaus pabaigoje rasite praktinius patarimus, kaip taikyti pateiktą informaciją.

Negana to, pridėta koncentruota reziumė su svarbiausiomis mintimis – tiems, kurie norėtų grįžti prie esmės kiek vėliau.

Temos, kurios aptariamos knygoje:

  • Emocijos vs racionalumas
  • Išskirtinumo principas
  • Visuomenės nuomonės svarba
  • Istorijų pasakojimas
  • Tekstų akcentų patarimai
  • Praktiniai patarimai el. svetainėms

Po kiekvienos iš šių temų laukia išsamus literatūros sąrašas, tad bus lengva sužinoti dar daugiau! Pavyzdžiui, aš nusprendžiau į telefoną įsikelti R. Shotton knygą „Choice Factory: 25 Behavioral Biases That Influence What We Buy“.

Stovi eilėje? Įsijunk knygą telefone!

Beje, metų pabaigai pridedu savo reels su geriausiais 2024-ųjų metų skaitiniais. Įkvėpimui.