Meistrystės paslaptis – nuolatinis tobulėjimas. Ne tik žinias taikant praktikoje, bet ir jas nuolat atsinaujinant teoriniame lygmenyje. Knygos man – vienas iš mokymosi resursų.
Dar praeitais metais su gimimo diena sau pasidovanojau dovaną – 6 naujas knygas anglų kalba. Apie daug ką: rašymą, vartotojų elgseną, investavimą. Tikslas – nauji įgūdžiai ir anglų kalbos lavinimas.
Jim Edwards knyga „Copywriting Secrets“ man paliko puikų įspūdį. Ji ne tik aprėpia tekstų kūrimo pradžiamokslį, bet keliauja ir giliau, tad naudingų įžvalgų pasisemti gali ir patyręs copywriter‘is.
Nors didžioji dalis turinio yra man gerai pažįstamos tiesos, tačiau atradau minčių, tobulinančių mano gebėjimus.
Kelios patikusios mintys apie teksto svarbą pardavimo procese:
I started to realize that it wasn’t the product that made a company successful. It was that company’s ability to create a strong enough desire for that product that customers would do anything to buy it.
In copywriting, there’s no prize for second place. Your copy either works or you starve.
Kam verta skaityti? Nuo pradedančiojo iki patyrusio.
Jim Edwards knygoje „Copywriting Secrets“ nesunku suprasti šmaikščiai pateiktą informaciją. Purus tekstas, tad lengvai „nusėda“ atmintyje ir gali būti nesudėtingai naudojamas praktikoje.